Prekės pristatomos su 12t, 15t ir 18t bendrosios masės sunkvežimiais, turinčiais hidraulinį liftą ir palečių vežimėlį. Pirkėjui būtina tinkamai įvertinti tokio sunkiasvorio transporto privažiavimo prie sklypo bei manevravimo galimybes. Pirkėjas turi pasirūpinti tinkamu privažiavimo keliu iki Prekių iškrovimo vietos. Prekėms iškrauti turi būti paruošta aikštelė lygiu ir tvirtu pagrindu. Prekės iš automobilio iškraunamos hidraulinio lifto pagalba.
Pristačius ir perdavus Prekes Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad Prekės Pirkėjui yra perduotos, neatsižvelgiant į tai, ar Prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs Prekes nurodytu adresu.
Prekių kiekį, kokybę (išorinę prekių išvaizdą) ir komplektiškumą Pirkėjas privalo patikrinti Prekių priėmimo metu, dalyvaujant kurjeriui. Pastebėjus Prekių komplektiškumo neatitikimus ar defektus, nedelsdami apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui ir telefonu informuokite Pardavėją.
Siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad yra Prekių komplektiškumo trūkumų ar Prekių pažeidimų (jei tokių būtų), kartu su kurjeriu užpildydami defektinį aktą.
Prekių pažeidimus taip pat užfiksuokite ir nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos pretenzijos nagrinėjimo procedūrai.
Pretenzija dėl Prekių kiekio, kokybės (išorinės prekių išvaizdos) ir komplektiškumo turi būti pateikta Prekių gavimo dieną elektroniniu paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.. Gavus Prekes po 15:00 val. ir nustačius Prekių komplektiškumo neatitikimus ar defektus, bet nespėjus surašyti pretenzijos Prekių gavimo dieną, pretenzijos pateikimo laikas Pardavėjui yra perkeliamas į sekančią darbo dieną.
Pirkėjas, norintis pateikti pretenziją dėl pažeistos ar nepilnos komplektacijos Prekės, tai padaryti gali elektroniniu paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Teikdamas pretenziją Pirkėjas turi pateikti Prekės įsigijimo PVM sąskaitą faktūrą (jos numerį) arba komercinio pasiūlymo/užsakymo numerį, arba kitą Prekės pirkimą–pardavimą iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą (pvz.: mokėjimo sąskaitos išrašą) bei nurodyti tokią informaciją:
Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas apie siūlomą sprendimą ir ketinamus atlikti veiksmus pateikiamas kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo Pirkėjo kreipimosi gavimo dienos.
Atsižvelgiant į pretenzijos pobūdį, pretenzija išsprendžiama: